Tisdag och Herman är lite sjuuuuuk...

Usch vad det är trist när inte Herman är på sitt vanliga toppenhumör. Så gnällig och klängig som han var igår har han nog aldrig varit tidigare.
Det som är helt underbart är ju dock att han sover lika bra som vanligt... Igår var han visserligen uppe lite längre än vanligt och åt mycket sämre, men han har sovit hela natten (förutom att han fått en flaska välling).
Sköööönt...

Vi var i alla fall på kalas i lördags hos Ida och tyvärr är det inte den allra bästa kvalisorten på bilderna men håll till godo:
(Dom små bilderna är klickbara)



Ida är tjejen till höger, Idas mamma Åsa är till vänster och en liten hjälpreda i mitten...



Det hemska slagverket i centrum av bilden uppskattades av ALLA barn på kalaset. Herman vill INTE ha ett sånt när han fyller år....

image196

Gunghästen var rolig!!!

image200

Ögonstenen... (Det blev nåt mupp med ögat när jag skulle fixa bort det röda... Vet inte vad som hände...)



Här är en bild på Herman i sin nya vagn (bra att ha när man ska shoppa och bilen är full och inte rymmer den stora vagnen...) och med sin nya keps..
Kolla in den, den skulle Steffe ha gillat.... (Se inlägget lite längre ner...)

Tyvärr fick aldrig Stefan träffa Herman, men dom skulle ha gillat varandra. Ett av de sista ord Stefan sa till mig var att jag var tjock. Tog det dock som en komplimang eftersom det var två månader innan Herman kom ut...

Kommentarer
Postat av: Mariakoden

Härligt sagt av Stefan....=)
Vilka ögon han har....Herman alltså!!
Nu ska jag iväg å jobba men ha en toppendag!
Ni har väl värsta sommaren nu antar jag?
Kram från mig!!!!!!!!1


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback