Ny vecka och mycket som händer...

image171

Herman i sin nya pyjamas med Lille-Skutt på. Han har precis öppnat ett paket med nya roliga bilar som är från hans faster och kusiner på Gotland. Hans farmor kom upp i torsdags och då hade hon det med sig.

image172

På fredagen passade vi på att ta en sväng på stan med farmor. Vi stannade för att äta lite mellis på ett fik men det gillade inte Herman. Tror att han ville hinna några fler affärer ;)

image173

I lördags var det dags för Hermans kompis Robin att ställa till med en namngivarfest. Jag tog två kort och detta var det bästa, så då förstår ni vilken bra kvalla det blev....
Här är i alla fall Robin och hans mamma och pappa, Roger och Catharina.
Det var både gott och trevligt....

image174

Hermans farmor Kristina ska hälsa på en moster i Norrköping och vi skjutsade dit henne i söndags. Där fick vi jättegod mat och gott fika. Vi passade på att gå över till grannen som har en ladugård och hälsa på djuren. Herman älskar djur....
Missade att ta kort på fåren och lammen men dom var hur söta som helst och Herman skrek rakt ut av lycka...

image175

Sötnos...

image176

Herman och farmor i gräset... Bilden är tagen med telefonen men det blev ju bra det me....

Kommentarer
Postat av: Mariakoden

Så kul att den lille sötnosen kan se lite arg ut.....!!
Vilket fint kort på Robin med fam...hihi.... Jag tycker att det är så pinsamt att håva upp kameran...
Vi ska på bröllop 25 maj å då ska det fotas!!!
Ha det bra ikväll....tänkte kolla runt på bloggar en stund!!
kramar från mig!!!

Postat av: Love

Hej kompis,
Vad roligt att få se en massa djur. Jag har en cirkus utanför fönstret idag och jag hoppas att jag också ska få se några roliga djur. Kom gärna förbi!
Det är en riktig snygg pyjamas du har.

2007-05-09 @ 10:24:30
URL: http://burgefisken.blogg.se
Postat av: Mariakoden

Hello...
Vad avis jag blir!!!
Vill åxå ha halsbandet!!! Å lampan!!
Var hänger eran??
Jag har ett perfekt fönster för att ha en i!!!
Lyllo!!

Hälsa snyggingen....å hans pappa!!!=)
Kraaaaamar!!!


2007-05-09 @ 21:20:24
URL: http://www.mariakoden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback