I morgon drar vi till Gotland, tjoho.....


I morgonbitti drar jag och Herman till Gotland med Catta och Robin. Jag och sonen stannar tills på söndag så det kommer att bli dåligt med bloggande ett tag.
Ni får hålla till godo med denna saliga blandning av bilder:

image208

Här är Herman när vi var på picnic i lördags.....

                    
                                              

En liten bild på jag och Love, klicka på egen risk..... Det var i söndags, och jag har ingenting att skylla på..... Men jag ska klippa mig på onsdag och då hoppas jag få en frisyr som jag trivs i..... Den här känns hemsk.......
Och såklart en bild på Herman som smaskar på ett kex.

image211

Idag har jag och Herman varit till Södertälje och hälsat på Ville och hans mamma Anna. Här sitter killarna och leker. Herman är hemskt stillsam och sitter mest och kollar in omgivningen men Ville, han ålar omkring med världens fart......

Återkommer till veckan med lite Gotlandsbilder, kram på er

Kommentarer
Postat av: Camillas lockar

Härligt, hälsa min hem-ö från mig :-)

Postat av: EVA

Hoppas ni får det superhärligt...
Har inte varit på Gotland men det ska väl också bli nån gång...
KRAM EVA

2007-05-30 @ 08:59:57
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Love

Vi ses där!

2007-05-30 @ 09:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback