Ååååååångest!!!

Förlåtförlåtförlåt!!!
Har världens ångest för att jag missat (eller missat och missat, har helt enkelt inte tagit mig för vissa saker...) en massa högtidsdagar....

Here we go:

♥ Sorry Kajsa: min älskade bonussyster som fyllde 22 år i mitten av april. Har ännu inte fått i väg presenten...
♥ F´låt Erica: min kära kusin som dessutom fyllde 20 i slutet på april. Samma här, ingen present ännu...
♥ Fölåt Lydia: din mamma (Erica) kanske kan berätta att jag har världens ångest för att du fyllt fyra!!! (va, redan fyra???) och jag inte grattat dig ännu.....
♥ Och sorry Sofia: Det kan väl aldrig varit så att du fyllde 15 för två dagar sen??? Jesus, vad tiden går fort...

Ja, som ni ser så är jag fylld av ångest. Ska försöka göra något åt detta snarast, ska bara köpa lite tid så jag hinner med allt.....

I dag ska jag och Herman åka till Robin och Catta och bada i ett bollhav som dom har....

Undra om jag får plats.....

image177

Här har vi två av mina underbara släktingar som inte blivit grattade ännu.....
Lydia, Olov och Erica i Spannok i påskas ....

Kram på er!!!!!

Kommentarer
Postat av: Love

Det är bäst att jag påminner Hermans mamma om att jag faktiskt fyller 3 månader på måndag. Hon verkar lite glömsk. Så vill jag också passa på att gratta Herman i förskott på hans 10 månadersdag som inträffar samma dag.

2007-05-10 @ 11:58:34
Postat av: Erica

Ingen fara :) Tiden brukar inte räcka till för oss heller, så är det bara. Kram på er!

2007-05-10 @ 17:41:25
Postat av: Thea

Ja, men ibland blir det bara så... du får ta igen det sen.

Vilken söt Lille Skutt pyjamas, är det Lindex eller?

Postat av: Mariakoden

Oj....
Jobbigt.....

Andas åsså tar du igen det nästa år istället!!!

Kram!!!

2007-05-10 @ 21:59:28
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Moster Lotta

Men inte ska du ha ångest käre syster...
Du bor ialla fall ett par mil bort, typ 90... Jag bor bara ca 3 mil bort & har inte hälsat på dem ännu...

Ha en underbar dag Kram Lotta

2007-05-11 @ 08:00:38
Postat av: Mariakoden

HA!
Läste du Lottas kommentar????
Du annelie.....ha inte dåligt samvete!!! Eller så ber du lotta köpa nåt å brumma dit!!!!? Det var väl ensmart ide???
Nu ska jag gå å sova snart....Ska upp vid fem i morron.zzznark.... å jooooobba......
Kram från mig!

2007-05-12 @ 20:11:41
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Mariakoden

....å nu kan du ha ångest att du inte uppdaterat på nåra dar.....
Börjar få H-abstinens nu!!!!!!!!!!!!!

Kram!!

2007-05-14 @ 16:57:34
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Viktoria

Hur länge ska du ha ångest??

2007-05-14 @ 21:31:11
Postat av: Annelie

Hallå, har haft lite mycket, ska försöka fixa bloggen i morgon, orkar inte nu... Tröööööööööttt....
Thea: ja, Lille Skutt kommer från Lindex..
Kram på er..

2007-05-14 @ 22:14:26
URL: http://www.annelieskaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback