Torsdag!

I dag fick jag och Herman besök av Catta och Robin och det var mycket trevligt.
Jag fixade lite lunch till oss och killarna fick "leka" med varandra.
Ja, leka och leka, men dom låg på samma filt under samma babygym och sprattlade.

Herman och Robin

Vi tog en promenad så att killarna fick sova lite middag och passade på att gå till kondiset i centrum och köpa med oss lite gofika. Catta valde en semla och jag en princessbakelse, mums...

Köpte senaste Hälgenumret häromdagen och jag är bara tvungen att visa en av "stripparna". Vet inte om man får göra så men här är den i alla fall....

Hälge

Hoppas att det går att se vad det står....
Jag råkar veta att byn dom bor i heter Avliden men man undrar ju vars den ligger.
Nånstans i norr i alla fall :) Hehehehehe

Kommentarer
Postat av: Lotta

God kväll på er alla...
Måste säga att jag längtar till i morgon då kanske det blir lite lugn & ro här... :-)

Saknar er... Kramar från moster

2007-03-01 @ 19:39:49
Postat av: Annelie

Hm, varför syns inte syrrans inlägg???

Postat av: Annelie

Jaha, NU syns det. F*n va skumt..

2007-03-02 @ 09:55:17
URL: http://www.annelieskaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback