Söndagmorgon!!!

Vi blir bortskämda här på Vintrosagatan....
Som så många andra såg vi melodifestivalen igår, åt god mat och snarra. Kul att The Ark vann men jag gillade Andreas också....

Efter det spelade vi Gin Rummy (hur gick det Jennifer??:)) och sen i säng. Då var klockan närmare ett men Herman däckade klockan åtta och vaknade inte förrän fem och ville ha välling. Sen ville han inte riktigt somna om men han fick ligga kvar i sin säng och slappa och sen plockade A över honom i vår säng en stund.
Då var han rejält glad och sprallig och hade tydligen lyckats väcka farmor för hon kom in och plockade upp honom så att jag och A fick sova en stund till... Tack för det! (Ska du verkligen åka hem redan på onsdag???)

I dag ska jag och Jennifer åka och se Natt på museet på Heron City så jag återkommer med rapport om hur den var.

Som alla småbarnsföräldrar vet så blir det mycket diskande av nappflaskor... Vi har ju diskmaskin så vi har inget diskställ utan nu ställer jag bara flaskorna på en handduk på sidan om diskstället, men jag börjar bli lite less på det, det ser lite stökiigt ut. Ha kollat på IKEA och massa andra ställen om det inte finns ett diskställ som inte är så himla stort men har inte lyckats hitta något, men efter lite surfande så hittade jag detta:

image88

Kolla vad snyggt, eller hur? Och inte så stort och klumpigt. Finns i rött och vitt också och det skulle passa jättebra hemma hos oss. VILL HA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback