Skön söndag!!

Anders jobbade idag igen så jag och Herman åkte till Södertälje för att gå på auktion med Anna och resten av hennes familj. Det blev dock inget inropat för min del men det var kul att ha vara där och insupa atmosfären. Det var många fina saker som gick för billiga pengar, om ni förstår vad jag menar....
Tror att det var utanför Mariefred någonstans, i närheten av Gripsholms slott. Mysigt.....

På hemvägen åkte vi förbi och hälsade på pappan på bygget där han är....

image117

Synd att Anders blundar, men solen var nog lite i ögonen...

image118

Lite musik samtidigt som man arbetar är aldrig fel...

Nu på eftermiddagen så kom äntligen solen fram och det är ju nästan bara positivt om det inte vore för att fönstrena ser så jäkla skitiga ut.... Usch, usch måste putsa!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka söta killar du har!!

Vilken fin tröja H verkar ha på sig...man kan se den liite grann...å den var grann....=)
Söt som bara den!!!

kram!!!

Postat av: MO

Han ser glad ut över att vara med pappa på jobbet, härligt väder ser ni ut att ha. Maria

2007-03-25 @ 21:22:46
URL: http://medaljongen.blogg.se
Postat av: Thea

FIna kort, det var stoooora hörselskydd!
Ja, mina fönster ser man snart inte ut igenom, pust!

2007-03-25 @ 22:30:45
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: EVA

Vårsolen visar alldeles för mycket...! Men det är ju lika hos alla.
Vilka snygga killar du har !

KRAM EVA

2007-03-25 @ 23:29:59
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Annelie

Maria: tröja har en massa djur på sig, ser lite rörig ut i början men är hemskt söt...
MO: Vädret var toppen en par timmar på söndagseftermiddagen och i dag (måndag) ser det ut att bli fint igen..
Thea: Undrar vad det kostar att hyra någon som putsar min fönster?? Inte för att jag har så många men det är ju så tråkigt...
Eva: Ja solen är lite jobbig, men skön...

Kram på er allihopa och ha en underbar vecka..

2007-03-26 @ 09:38:01
URL: http://www.annelieskaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback