Shopping och grillkorv!!

image77

I dag har vi varit i stan och shoppat. Jennifer har köpt hår (ja ni läste rätt) som ska flätas fast på nått skumt sätt. Jag har hittat några smågrejer till hemmet, som tex halkskydd till badkaret i form av rosa döskallar och en ny ljuständare.
Ja just det, jag råkade köpa en ny trådlös telefon också. Vi har två sen tidigare men ingen av dom är särskilt bra och en av dom dör så fort man svarar. Det är lite jobbigt....
Halkade in i en teliabutik och kom ut med en ny telefon...

Herman har två favoritsysselsättningar, den ena är när pappa låter honom flyga och den andra är att tugga på sin snuttefilt. Jag har bildbevis på båda...

image78

Gott!!!

Sen hade vi så tur att Anders kom och hämtade oss i stan så vi slapp åka tunnelbana. Väl här hemma så käkade vi grillkorv och pommes frites och lite Texas Pecan till efterrätt...

Kommentarer
Postat av: Lotta

Snygging där!
Gud vad jag är glad över att du fixade denna blogg, så vi kan gå in & kolla här...

Kramar Moster

2007-03-06 @ 10:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback