Helg i Stockholm....

Åh, vilken helg vi har haft här... Händelserik och rolig... Som ni vet så har jag inte tillgång till datorn lika ofta som jag är van vid så mina inlägg har inte duggat så tätt, plus att inspirationen tryter ibland.
Men i alla fall, detta har hänt:

I torsdags så åkte jag och Jennifer till min kompis Catta och hennes son Robin. Där åt vi god mat och fikade, jag skickar med en bild som är lite mörk men som ni ser på bordet så smaskade vi rätt friskt....

image83

I fredags var det dags för att gå på stan igen... Jag och Jennifer åkte till Solna centrum, där har dom många bra affärer och en bra blandning. Vi käkade lunch på TacoBar (tror jag att det heter) och sen kom Anders och hämtade oss så vi fick skjuts hem. Skönt, för då hade vi gått länge....

Senare på kvällen åkte Anders och hämtade sin mamma Kristina (Hermans farmor) som kom upp från Gotland och gissa om Herman blev glad (och förvånad!!) när han vaknade (kl. 6) på morgonen?!
Oj, många paranteser....

image84

Snäll som hon är så lät farmor oss att ta sovmorgon så jag och Anders gick och la oss en stund efter att Herman bestämde sig för att det var morgon. Nice!!!

Sen var det dags för en sväng till Farsta centrum och lite mer shopping och där träffade vi många "kändisar".
Först sprang jag på en gammal kompis från LHS, Johan, och honom har jag inte träffat på många år. Det var jättekul och vi hade mycket att prata om. Bestämde oss för att det var dags att ses och ta en öl... Like old times...

Vi blev såklart hungriga och tog en burgare på Gyllene Måsen, och där fick vi syn på Anders kusin Ola och hans flickvän Sara (tror jag kommer ihåg rätt, annars förlåt så mycket....) 

image85

Några minuter senare så gick en annan kompis från lärarhögskolan, Teresia, och hennes sambo Jonas förbi. Alltid kul att träffa henne....

image86

Senare på kvällen blev det Faijtas till middag och melodifestivalen.... Nu ska jag spela Gin Rummy, jag återkommer med några fler bilder senare, kram A

Kommentarer
Postat av: Maria

Oj...det blev mkt shopping i helgen....Gissa hur avis jag är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Du träffade inte min brorsa då.....han är åxå i faggorna...
Kram!! //M

Postat av: Annelie

Hallå, nej inte det.. Kanske ser honom idag, Sthlm är ju inte sååå stort..
Kram

2007-03-11 @ 08:30:00
URL: http://www.annelieskaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback