Härlig lördag!!

I dag vaknade Herman kvart över fem i morse. Jo, ni läste rätt. Kvart över fem..... Sen ville han inte somna om, men vi låg kvar och mös i sängen ett tag.
Anders har jobbat idag, det är ett bygge som är tvunget att bli klart (han är murare) så han kommer att jobba i morgon också.
Jag och Herman passade på att åka ner till Södertälje och hälsa på Anna och Ville. Åkte pendeltåg för första gången med barnvagn och det gick bara fint, lite svårt att ta sig upp i tåget, det är ju några höga trappsteg.
Tog en runda på stan, handlade lite på Inspiration som har mycket fina saker, och käkade lunch.
Sen köpte vi med oss bulla och tog en fika i solen i deras trädgård. Hur mysigt som helst...

image115

Efter en stund blev det lite kallt så vi gick in och lekte lite istället.

image116

Vi hade så tur att pappan kom och hämtade oss och nu ska vi snart äta hemmagjord pizza. Mums....

Måste bara berätta att min syster och hennes snubbe åkte till Thailand i går och jag fick ett SMS strax innan planet lyfte där det stod att de har förlovat sig... GRATTIS GRATTIS från oss i Sthlm..  Till er i Thailand...

Kommentarer
Postat av: Maria

VAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


!!!!!!!!!
Har dom det!!!!??????????????
??????????????????????????????????
??????????????????????????????????
Oj.
Hälsa o gratta.....
Kram från "ö shocked one"

Postat av: Annelie

Absolut det ska jag,,, Hon läser nog detta därborta så man kan nog säga att du grattat henne själv :)

2007-03-25 @ 18:24:21
URL: http://www.annelieskaos.blogg.se
Postat av: Maria

Jag då lär hon märka hur chockad jag blev...
Å inte har vi fått godkänna honom heller....=(
Kul till påsk....att ses å bli lite full....=)
....eller...?

Kram!!

2007-03-25 @ 20:18:43
URL: http://www.mariakoden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback