Dagens strapatser

Idag åkte vi till Abrahamsberg för att träffa Kalle och hans mamma Veronica.

image105

Herman sitter och drömmer på tunnelbanan. Det tar runt 45 minuter från oss till Kalle.

image107

Här gungar Herman för första gången i sitt liv. Det tyckte han var jättekul....

Nu till dom viktigare sakerna :)

Pappa
Så här ser lampan ut som du ska komma hit och montera upp. Det är liksom en platta som ska sättas fast i taket och på den fäster man sedan lampan.

image108

Så här ser sidan ut som ska sitta mot taket...

image109

Och så har ser sidan ut som ska sitta mot lampan.

image110

Och det är väl till den vita sockerbiten till höger som sladden ska dras, jag skulle tro att den behöver vara max två meter lång. Från fönstret till fästet i taket.

Vi ses till veckan pappsen, hejhej


Kommentarer
Postat av: Anders Lindström

ser knepit ut det där Ture..fixar du det...?

2007-03-21 @ 20:32:31
Postat av: Maria

Åååå...Fina bilder....På lampan alltså....inte! =)
H & W (min bebis alltså) är gölligaste i världen!!!
Himlar vad ni ränner om dagarn....jag är AVUNDSJUUUUK!!!!
Vill åxå bo i Sthlm!!!!!!

Nu ska jag vila mina muskler... Har köpt ute o inneträningsskor för 2200 kr idag. M blev inte sååå glad när nästa hela barnbidraget gått till mina skor,,,,

Kram!!!

Postat av: EVA

Va kul att få gunga !
Och vilken fin lampa du har på väg att sättas upp...

KRAM EVA

2007-03-21 @ 21:36:31
URL: http://whiskyochchampagne.blogg.se
Postat av: Lotta

Hoppas att pappa fixar detta, troligen gör han det eftersom han är "elare"...
Jag behöver också honom till min toalampa... Kanske han läser detta...

Hoppas att ni får en underbar da, själv så ska jag nog packa lite eftersom jag åker till Thailand imorgon & inte börjat ännu...

Kramar från moster

Vi höres senare idag... :-)

2007-03-22 @ 08:09:16
Postat av: Annelie

Lillis: vi får hoppas att gubben fixar det, trots min lite konstiga förklaring på hur lampan är uppbyggd...
Maria: men flytta ner då?! Skulle vara kul i alla fall... Eller så kommer vi hem...
Eva: ja och bra pris... IKEA såklart. Såg en på Bloms för ett tag sen som liknar denna (men lite snyggare kanske) men det var dubbelt så dyr.
Syrran: ja, det ska han nog fixa. Ta och packa nu för snart åker du. Vi längtar tills du kommer hem och tar hand om He-man...
kram på er alla

2007-03-22 @ 21:22:29
URL: http://www.annelieskaos.blogg.se
Postat av: MO

Vilka ögonfransar han har lillkillen, med såna hade man inte behövt maskara alls, Maria

2007-03-23 @ 20:42:53
URL: http://medaljongen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback