Roadtrip to Karlstad

Här kommer lite bilder från vår midsommar i Karlstad hos Stellan och Ann.

image262

Pigg och glad i bilen.....

image263

Dom uppmärksamma ser att det är Jacob och Vickans bil som rullar före oss... Som ni ser så var vädret inte det bästa, och värre skulle det bli...

image264

Stellan (till höger i bild) har snickrat ihop en superfin altan och över den så har dom satt en markis. Det behövdes i helgen, men INTE mot solen....
Det är Anders som är på väg ur bild och Herman sitter i Johns famn..

image265

Jennifer, Jacob, Jag (som kollar snapsvisor) och en bit av Herman.

image266

Och så Ann, Vickan och Love...

image267

Är han inte söööööööööt??? Love alltså!!!

Vi hade en underbar (men kort) helg som bestod av supergod mat, lite dryck och en massa regn.
Solen tittade fram lite den dagen vi åkte hem så då passade vi på att hoppa lite studsmatta och gunga... Annars höll vi till under markisen....

Kommentarer
Postat av: MO

Synd att vädret var kass, annars verkar ni haft en trevlig helg. Bra med markis som kan användas både mot det ena och det andra. Ha de gott, Maria

Postat av: Moster Lotta

Hejsan på er!
Hoppas att ni har det bra, här är det ganska dåligt väder... Brrrr!!!
SAknar er/ Kram Moster Lotta

2007-06-26 @ 16:08:30
Postat av: Viktoria

Ser ut som jag och Ann verkligen hade kul...
Imorgon ska det bli regn och då ska jag nog testa den där sysaken jag lånat. Ikea nästa?

2007-06-26 @ 18:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback