Picnic i Rålambshovsparken

Idag har jag, Herman, Anna och Ville haft picnic i Rålis. Anna hade gjort en underbar sallad med fetaost och lammkorv och jag hade med mig kaffe. Plus att vi stannade till på Muffin & Co och köpte med oss varsin choklad och cheescakemuffins. Mums...

Tyvärr glömde jag ta med kameran men jag fotade med mobilen. Den är dock inte lika snabb så ungarna hann ur bild innan bilden togs...

Först måste jag slänga in en bild på en nybadad Herman. Lite rufs i håret....

image229

image230

Ville på filten i parken.

image231

Herman i gungan, gud vad han skrattade....

image232

Herman på väg ur bild.

image233

Ja, den har hade jag kanske kunnat strunta i men men.....

Kommentarer
Postat av: EVA

Underbart med picknick ! Och den muffinsen lät supersmarrig...
KRAM EVA

Postat av: Mariakoden

Oj så stor han har blivit.....!!!!
Börjar skolan snart....nä men nästan!
Men jag tycker att Hermans mamma är med alldeles för lite på bild!
Det måste ni göra nåt åt!!
Nu ska jag se Bo Kaspers på teve... Om jag inte missat det!
Ha det så toppenbra!!
Kram! Kram!!

2007-06-06 @ 21:08:04
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Milla

Fina bilder. Kul att du tittade in hos mig. Ja värmen är jobbig. Men visst är det värt det. Mna gnäller ömsom njuter ;-) men mest längtar man efter lilla livet som vaggas där inne.

2007-06-06 @ 22:03:27
URL: http://superquinnan.blogspot.com/
Postat av: Viktoria

Vilket härligt kort på Herman! Love är lite avis på längden.

2007-06-07 @ 08:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback