Lördagsmys.. Nej, onsdag var det visst!!

Härligt med lite ledigt (för Anders i alla fall) mitt i veckan.
Då passade vi på att göra Söder och fira nationaldagen med att käka en pizza och ta en öl.

image234

Här är Anders och Herman på PH. Herman har vatten i sin flaska!!!!

image235

Maria: slänger in en bild på mej själv bara för din skull. Kunde kanske sett lite gladare ut, jag var på mycket bättre humör än man kan tro...
(Ska väl kanske tillägga att det rosa framhäver mina skuggor under ögonen, borde kanske ha redigerat bort det helt och hållet, hmm)

image236

Herman har inte riktigt fattat galoppen när det gäller krypning ännu men han tar sig bakåt... Trycker sig liksom bakåt med armarna, och det betyder att man kan hitta honom lite var stans.
Och det bruna han har runt munnen är choklad från en glassbåt, hihi

Kommentarer
Postat av: MO

Haha, det är nog ganska vanligt att de först tar sig "fram" bakåt....Ser ganska kul ut där han ligger under skåpet. Vad mysigt det ser ut att sitta ute och äta pizza, ha de bra, kul att få ett ansikte på dig....tror nog du var gladare än du ser ut, kram Maria

Postat av: Mariakoden

Så snygg familj!!!
Tack att du la in en bild pga mig...=) Hedrande!!!
Ha en bra dag...mår illa...orkar inte skriva så mkt...=(
Det är varmt å min mage är sig inte lik efter turkiet....=(
Kram!

2007-06-08 @ 15:43:19
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: kristina

vilka snygga killar! Godingen i rött vem tusan är det.....måste vara släkt med nån Lundh....
studentfirande hela dagen, vissa är på fest, vissa sover,vissa är barnvakt.Ha det/fastra

2007-06-08 @ 23:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback