Händelserik vecka....

Här kommer en kort sammanfattning över vad vi har gjort under veckan som varit.

I söndags var det ju fortfarande sol och varmt så vi åkte över till Kärrtorp och solade (jo, jag följde med men höll mig i skuggan) och vi hade tänkt att Herman skulle få bada men det var så himla kallt i vattnet så det får vänta lite.

image246

Här sitter Hermans kompis Love och slappar i famnen på sin far...

image247

Såpbubblor är ju bara såååå kul. Men det är inte lätt att fånga dom, plopp så är dom borta...

image248

I tisdags träffade vi grabbarna grus. Alltså Robin och Ville. Vi picknickade i parken i Högdalen och hade riktigt kul.
Som ni ser är bilden lite skum, kameran har nog fått en liten dusch med saft i skötväskan. Märkte att inte linsen vill komma ut så lätt men det tog tyvärr ett tag innan jag fattade att det var kladd på den också..

image249

Här är dagens bild (söndagens) på Herman och jag tror minsann att han precis käkat en Piggelin.. Det tycker han är mums...

Utöver allt detta så har jag haft lite inskolning på jobbet. Jag kommer att ta över en åtta när jag börjar om i höst och i måndags så hade dom lite avslutning med klassen bara på Gröna Lund och jag och Herman åkte dit och träffade dom. Det var jättetrevligt. Underbara ungar jag får.
I tisdags var det avslutningsbal för åk 9 och jag var inbjuden. God mat och mycket snygga nior.
Och så i torsdags var det avslutning på skolan och jag och Herman var förstås där. Då fick jag träffa klassen en sist gången innan sommaren och även några föräldrar. Mycket trevligt....

Nu ska jag se Torgny Melins, så jäkla bra... Dom är för roliga.... 

Kommentarer
Postat av: Mariakoden

Torgny melins...Är det BRA????
Har aldrig sett det....Känner mig totalt borta?!?!?
Har du fått min inte så glada mail...? Hoppas att jag inte skrämde dig... Fy vad jag har grinat igår...Livet e orättvist!!
Vad skulle jag säga mer då? Jo, varför gillar du inte att vara i solen då???
Det är ju så varmt å skööööönt!!!!!!!!!
Ha det bra!! Kram!!
Ps. Vad alla barnen har blivit stora killar!!!!
Hoppas de blir lika duktiga som min son på att säga NEJ!!!!!
Å Herman är sockersöt som alltid...En riktigt liten lintott!!
Kram, kram....

Postat av: Annelie

Jo, du måste se det... Är nog inte så många avsnitt kvar, det går på fyran på söndagar... Kolla mejlen...
Kul att han säger nej, tänk om han bara sagt ja och gått på allt som alla sagt... Ja, jag kan sno godis på ICA....
Kramkram

2007-06-18 @ 08:09:41
URL: http://www.annelieskaos.blogg.se
Postat av: Evelyn

Åh, vilka söta små :)

2007-06-18 @ 09:53:25
URL: http://fotonfransjalen.blogg.se
Postat av: Love

zccccethd
nfg
ggnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
bv

2007-06-19 @ 08:15:06
Postat av: Loves Pappa

Det är inte i alls i pappas knä som Love myser i. Det måste vara brevbärarens famn han sitter i....

2007-06-21 @ 18:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback