Ullan, Ullis, Ullster, ja kärt barn har många namn....


Grattis Ulrika på 35-års dagen!!!!

Idag är ingen vanlig dag för det är Ullans födelsedag... Hurrahurrahurrahurra

image302

Ber om ursäkt för kvallan på bilden, tagen med digitalkameran ur ett fotoalbum....

Vill bara gratta en av mina äldsta vänner, Ulrika, som fyller 35 år idag.
Vi ses alldeles för sällan, bor på olika håll i landet, men när vi väl ses är det desto roligare...

Ska inte bli långrandig, Herman är lite otålig och vi är stressade och ska i väg till en kompis i långtbortistan...

Kram Ullan och ha en underbar dag.....

Kommentarer
Postat av: Ullster

Hmmm å tack! Intressant att du åxå läst alla Michael Connellys böcker, det har jag åxå ;-) Har du läst Peter Robinson? Jag håller på med dom nu...Hyfsade faktiskt. Steffe har dragit till Stockholm på min födelsedag så jag får hålla till godo med köpta kakor...

2007-07-04 @ 08:59:59
Postat av: Mariakoden

Grattis från mig med!!!!!
Så söt Foppa!(?)(rätt namn eller???)
Kram på er båda!
Ps, Annelie...Ingen jäkla post idag heller...Nu riktigt HATAR jag posten!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: Annelie

Ullan: ska def. kolla upp P.R
Va?? Har Steffe dragit på din födelsedag?? Så kan man ju inte göra!! Kommer ni ner till oss i sommar? Skulle vara kul... Kram
Maria: Foppa, det stämmer... Vet inte om han lever dock.. Har kanske vandrat upp till leguanhimlen...
Jävla posten
Kram

2007-07-04 @ 19:04:23
URL: http://www.annelieskaos.blogg.se
Postat av: Lisa

Vad ROLIGT att du har hittat till min blogg! Jag hoppas att du kommer på besök fler gånger! Jag kommer då att hälsa på hos dej!*kram*

2007-07-04 @ 21:42:04
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se
Postat av: Lotta

Grattis Ullis!! :-)
Hejsan Herman, Moster saknar dig....
Här skiner solen idag, super härligt... Ska när som helst dra på jobbet... Så jag passar på att gå in här & läsa lite nu när min-data-fixerande-snart-14åriga-dotter ligger & sover...
Kram & puss på er, hälsa Morfar & Mormor Birgit från oss & hoppas att ni får det trevligt nu när ni har besök från norr.

2007-07-05 @ 08:47:37
Postat av: Ullster

Tack till alla som grattat mig på födelsedagen!!!
Foppa var rätt namn på ödlan (Steffe döpte honom efter sin IDOL). Foppa sitter just nu på ett moln och vinkar åt oss med sina små ödleklor.
Annelie: Kanske dyker vi upp. Vi har inte planerat semestern så noga ännu. I helgen ska vi iaf åka till Pajala på marknad å 30-års kalas ;-)

2007-07-05 @ 09:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback