Nytt tyg på stolarna....



När vi köpte den här lägenheten så hade precis Mio i Kungens kurva öppnat och dom hade jättebra priser på massor av möbler. Vi storhandlade och köpte bla. nya köksmöbler i ek.
Tyvärr så var inte tyget på dynorna det snyggaste och vi har nog hela tiden tänkt byta ut det men det har inte blivit av.
Nu har jag gjort slag i saken....
När jag var på IKEA med Birgit och Barbro köpte jag svart linnetyg som nu pryder stolarna i stället....

image341

Det gamla ljusgråblå tyget..... Som dessutom blev smutsigt direkt....

image342

Det nya svarta...

Kommentarer
Postat av: Mariakoden

Snyggt!!!
Vi har samma stolar fast pinnarna går ända ner å sitsen är i trä. Från MIO. Himla rejäla!!!
Men du... Skärpning!! Vad är det jag hör!!! Godis på vardagar!! Aja baja!!!
Närå, man får inte bli föööör hysterisk!! Vi äter godis på veckorna ibland när JAG är sugen... DÅ är det ok lixom:)
Snart blir jag barnlös.... Hmmmmm.... Undrar vad man skulle gjort. Försöker sälja ett Alve sekretär fr Ikea på Blocket men det går inte bra. 1300 kr å nypris 3000!!!!!! Det är sååå fint å inte en skråma. Får vi det sålt så åker jag på Ikea i morron. Men det verkar inte bli ikea......Folk verkar vara lediga från datorerna.......
Ha det bra!
Kram!!!!

Postat av: Moster Lotta

Hejsan mina älskade släktingar...
Saknar er,hmmm MASSOR!!!
Hoppas att ni mår bra... Här är det ganska lugnt, peppar, peppar, snart helg igen MEN jag hoppas att dottern sköter sig...
kanske det blir stugan hoppas då det MEN det beror ju på de små liven...
Kramar & pussar från mig till er allihopa...

2007-07-20 @ 11:14:34
Postat av: Scaniatjejen

Blev jättesnyggt med det svarta tyget!

2007-07-20 @ 20:29:37
URL: http://scaniatjejen.blogg.se
Postat av: Love

Det var en bra färg på tyget, då kommer mina spyor synas väl. Glad sommar!

2007-07-20 @ 23:25:24
Postat av: Annelie

Maria:
Hoppas att du får sekretären såld. Kollade in den på blocket, den såg fin ut... Till IKEA kan man åka hur många ggr som helst, hittar nya saker hela tiden...
Kram
Syrran: Vi saknar dig/er med.... När kommer ni?? Saknar ALLA därhemma... Hoppas att ni kommer er iväg till Spad, kramar....
Scaniatjejen: Tack du, och enkelt var det...
Love: Välkommen hit och spy......
Kramar till er alla

2007-07-21 @ 16:54:56
URL: http://www.annelieskaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback