Måndag och tre dagar kvar...


I morse klev jag och Herman upp samtidigt som Anders, klockan sex, för vi skulle åka och lämna in bilen hos en plåtslagare. Bucklan, ni vet??!!

Väl hemma så har vi tillbringat stor del av dagen på balkongen, det är vår nya favvoplats. Den nya gröna sköna mattan har gjort allt mycket trevligare, och Herman gillar verkligen att vara där.
Han vill dock inte sitta längre, eller ligga för den delen.

image296

Dom senaste veckorna har han utvecklat ett humör och temprament som vi undrar vars det kommer ifrån.
INTE från mig i alla fall....
Han blir helt tokig när han inte får som han vill och kastar sig åt alla möjliga håll....
Och nu vill han inte gå i gåstolen längre och han vill inte sitta på golvet och leka längre, utan han ska gågågågågågågå....
Han går dock inte helt själv, men han älskar att kuta runt med gåvagnen eller genom att hålla sig i bokyllan eller nåt annat som är i lagom höjd.

image297

Som sagt han går gärna men han kan inte ställa sig upp eller sätta sig ner, så det blir ju problem.....
Vi hade tidigare en hylla/skiva fastsatt i väggen under tvn men har ju insett att den kommer han att hänga sig fast i så småningom, så vi plockade ut ett skåp som stod i hans rum tidigare.

image298

Det blev helt ok...

image299

Mina två favvokillar som dricker pepsi...

Tur att Herman är så smal som han är annars skulle vi nog inte ha samvete att låta honom smaka på läsk.....

Kommentarer
Postat av: MO

Cool läragåvagn med dödskalle på. Kul att knalla runt när man lärt sig me lite hjälp. Ser gott ut med pepsi, en av mina laster, ha de gott, kram

Postat av: Annelie

Ja, det är IKEA´s men jag har hottat till den lite. Är egentligen lite allergisk mot att köpa ljusblått till honom, men men...
Han ääääälskar att gå....
Kram

2007-07-03 @ 19:43:51
URL: http://www.annelieskaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback