Har blivit utmanad!!!

Har blivit utmanad av Maria och tänkte för en gångs skull anta utmaningen..


Nämn något som gjorde dig glad igår:
Att vi hade en skön söndag med vänner....
Vad gjorde du kl 08 imorse?
Hade precis kommit hem efter att ha varit och lämnat bilen hos en plåtverkstad. Fick en buckla i dörren på Gotlandsfärjan för några veckor sen... 
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Skickade ett SMS till Malin.
Det sista du sa högt?
Nejnejnej, inte rycka blad från blommorna....
Det senaste någon sa till dig:
Dada, la!
Vad har du druckit idag?
Ett glas mjölk och en kopp kaffe.
Vad var det senaste du åt?
Två rostade mackor (grovfralla) med hamburgerkött och pickles.... Gott, men kanske inte så nyttigt.
Vad var det senaste du köpte?
Hm, en ny bok,
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit
Vad är det för väder hos dig nu?
Sol och blå himmel.... Usch
Godaste glassmaken?
Nu ska jag svara som Maria har svarat. Vanilj med krossad choklad i...Helst lite små-tinad.....
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nopp
Sover du tungt?
Ja, eller gjorde det innan Herman. Men inte nu längre...
Drömmer du mardrömmar?
Jodå.....
Trivs du med ditt jobb?
Det var ju ett år sen jag jobbade, men gjorde det då... Hoppas att jag gör det i augusti igen...
Favoritklädsel?
Jeans och tröja
Favoritlåt just nu?
Sahara Hotnights nya skiva, hela!!!!
Vad ser du om du tittar till höger?
Herman som leker med mammas blomkrukor på balkongen...
Vad gör dig glad just nu?
Att Anders får semester på onsdag och att vi får resten av sommaren tillsammans...
Vad ska du göra härnäst?
Ge Herman mellis, men han får vänta tills jag är klar med detta.
Höger el vänsterhänt?
Höger
Humör just nu?
På bra humör, men lite trött...
Favoritgodis?
Choklad i de flesta former
Kläder just nu?
Linne och avklippta gamla plyschbrallor.. Skitsnyggt....
Sommarplaner?
Stanna nog i Sthlm med omnejd.. Skippar både Pite och Visby, tror vi i alla fall. ALLA som vill får komma och hälsa på oss här... VIll ha hit hela Pite....
Hur många kuddar sover du med?
En, men har två när jag läser. 
Spelar du ngt instrument?
Trumpet....HAR jag spelat......Coolt så in i bomben.........=)
Morgon eller nattmänniska?
Natt, definitivt!!!!
Vad är viktigast för dig?
Familjen, såklart...
Är du kittlig?
Japp, men det är bara Jennifer som vet det....
Snarkar du?
Påstår sambon i alla fall....
Stjärntecken?
Våg
Äckligaste insekten?
Koggamåj, eller harkrank.... Fyfan vilka vidriga djur...
Stökigt el välstädat?
Både och, på samma dag..
Längtar du mest efter just nu?
Att Anders sak få semester och att kaffet ska blir färdigt...



Skickar utmaningen vidare till Loves mamma, om hon får låna hans blogg lite......

Kommentarer
Postat av: Mariakoden

Haha..Då känner jag dig liiite bättre nu!!
Men du!! Du kan ju inte skriva att du har köpt en bok!! Du måste ju åxå skriva VILKEN bok!! Bakläxa tjejen!!!!!! jag slukar böcker å vill såklart veta vilken du köpt!! Svara!! Nu....Kram!! ps...söta killar!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback