Fortfarande sjukstuga här....

Så var det måndag och det var idag vi skulle ha åkt till Kolmården.... Vi har dock fått skjuta på det tills Herman blir frisk och vi hoppas att det blir snart.
Eftersom han har lite feber ibland och verkar ha ont av blåsorna så har vi gett honom alvedon. Han har dock utvecklat en strategi för att slippa det och det är att trycka ut supparna, så därför tänkte vi prova flytande alvedon i går. 
Men det gick som det går med syrrans ungar, han spydde.... Vi får alltså forsätta med supparna..

Jaja, han är nog snart frisk igen och det ser jag fram emot för i natt var han vaken i stort sett mellan halv två och sex så det har blivit lite si och så med sömnen..

image325

Här är en bild på Hermans tårta som Anders bakade. Den var god och fin!!!!
Om jag visste hur man lägger upp filmer skulle jag göra det för vi filmade när Herman skulle äta tårta själv. 

image326

Va, ska jag få äta själv???

image327

Här sitter vi på ett fik på Bondegatan och smaskar... 

Kommentarer
Postat av: Burgetrollet

Fan Anders har du bytt sida? Har du börjat lägga besticken i vänster låda??

2007-07-20 @ 22:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback