Tomt i vardagsrummet!!

Tomt i vardagsrummet!!

Så här tomt är det i vårt vardagsrum nu.

Jag drabbades av ett plötsligt infall och sålde vår bokhylla i helgen. Ja, jag sålde soffan som stått i Hermans rum också, men det var liksom tanken från början. Han sover så bra i sin säng nu så vi tänkte flytta den från vårt sovrum och in i hans rum. Men då var vi tvungen att göra oss av med soffan som stod där, rummet är ganska litet.
När jag satt och skrev annonsen som jag la in på blocket så lyfte jag blicken mot bokhyllan och tänkte att: vafan, jag säljer den med. (Ringde naturligtvis och kollade det med sambon...)
Nu måste vi ju ha en ny, problemet är bara att den som jag tänkte köpa på
IKEA finns inte inne just nu, så det får vara lite tomt ett tag...


Tror att det blir en sån här:
Billy

Vanlig svart billybokhylla från IKEA. Vet inte i vilka kombinationer än...
Men jag tror att det passar bra till den fula tapeten, våra andra fina svarta möbler och ekmöblerna..
Vad tror ni, som har varit här tidigare?


Kommentarer
Postat av: Elvira K

Men tänk possetivt...det blir lättare för Herman att gå med sin....vad det nu heter...den som finns me på bilden xD

Hehe...jah ä lite trö :)

2007-02-26 @ 15:12:42
Postat av: Elvira K

Men tänk possetivt...det blir lättare för Herman att gå med sin....vad det nu heter...den som finns me på bilden xD

Hehe...jah ä lite trö :)

2007-02-26 @ 15:13:38
Postat av: Elvira K

Men tänk possetivt...det blir lättare för Herman att gå med sin....vad det nu heter...den som finns me på bilden xD

Hehe...jah ä lite trög :)

2007-02-26 @ 15:13:53
Postat av: Elvira K

Oj då...förlåt, råkade skicka lite många...hehe förlåt.

2007-02-26 @ 15:15:12
Postat av: Elvira K

Oj då förlåt....hehe blev lite många...förlåt :)

2007-02-26 @ 15:16:14
Postat av: Elvira K

förlåt, det ä nåt fel med min data så att det blir jätte många, även fasst jah bara trycker en gång. :S

2007-02-26 @ 15:18:05
Postat av: Lotta

Tror det skulle bli fint med svart, men fy vad damm man ser då!!!

Häls från moster med sådan j**la huvudvärk så hon spyr...

Kram på er & tack för allt stöd jag får av dig syrran(ang Jennifer)

2007-02-26 @ 17:21:01
Postat av: EVA

Himla mycket problem på bloggarna idag !!!

Visst är det kul att sälja iväg grejer ?! Ibland kan det gå lite för fort, men det ordnar sig alltid på nåt sätt...hihi!!!

KRAM Eva

Postat av: Maria

Hej!!
Jag gillar Billy med frostade glasdörrar. Dock inte med blommönster utan bara enkla frostade....
Kan du inte ta vita då.....du kommer få damma ihjäl dig. Ska bli kul att se resultatet. För du måste ju lägga ut på bloggen ju!!!!!!!!!!!!!!!!!??
Kram!!//M

2007-02-26 @ 21:55:35
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: birgit

det blir säkert jättebra. tänkte också köpa en svart hylla till vårat snart nytapetserade rum. Strunta i dammet svart är snyggt!

2007-02-27 @ 15:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback