Spadnovare here I come

Spadnovare here I come

Här är ett av gårdagens inköp.
En ny och supervarm overall som kommer att bli toppen i Spadnovare när Herman ska åka skoter med morfar Ture. Den var dessutom på rea, vilket kanske var tur eftersom jag antar att sonen bara kommer att använda den när vi åker upp i påsk.
Här i Stockholm kommer den nog inte att användas så flitigt, dels så fanns det bara st. 80 kvar, vilket är lite stort, och dels så är det ju inte alls lika kallt här som uppe i norr.
Men men, varma kläder måste han ha...

Ny outfit

Polarn och Pyret har ju underbara kläder. Jag var tvungen att köpa honom en ny body med båtar på, jag blev helt frälst när jag såg den. Det finns en variant med en bondgård och djur på som jag tror att Herman vill ha....
Ja, och eftersom han kommer att behöva varmare kläder framöver så fick det bli ett par långkallingar också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback