Matstolsångest

Hermans frukost


Att det ska va så himla svårt att hitta en matstol som är snygg?!
Är den inte ful så är den tråkig. När det blev dags för Herman att pröva smakportioner så började jag jaga runt efter en matstol och hittade nada.
Vilken ångest vi hade innan vi kapitulerade och köpte denna stol som kommer från IKEA. Den är vit, i plast, jävligt billig men också jävligt tråkig. Vi hittade ingen som var som vi tänkt oss så det slutade med ett panikköp.
För att överhuvudtaget stå ut med allt det vita så beställde jag döskallar från Bluebox och satte på.
Nu har jag däremot hittat en som skulle passa Herman perfekt, den är nog inte lika billig dock.

Matstol BRIO


Men är den inte snygg!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Å vad han är sööööt!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hans barnstol är ju jättefin!!!!! Kram//M

Postat av: Annelie

Tack, jag vet inte hur han kunde bli så söt. Vem är han släkt med?

2007-02-04 @ 11:02:04
URL: http://annelieskaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback