Lördag!!!

I dag fick jag sovmorgon, tack älskling, och blev väckt av ett trevligt telefonsamtal. Det var en gammal barndomskompis från när vi gick i grundskolan och bodde i Bredsel. Har inte pratat med henne på ett och ett halvt år, det jättekul att surra lite...

Jag och Herman

Sen tog jag och Herman ett bad (vems är dubbelhakan, inte min!!!) , klädde på oss och så drog vi alla till IKEA. Där köpte vi lite ljus och en ribbaram.

Tavla

Så här blev illisen jag beställde, tack syrran, av
Isa form. Nu ska vi bara hitta en snygg plats i sovrummet att hänga upp den på. Återkommer med bild på det.

När vi kom hem bakade jag Dajmcookies, efter ett recept hos Perlan. Gud va goda!!! Kan rekommenderas!! Som om det inte vore nog så svängde jag ihop en Limekaka som jag httade hos min kompis Maria på Mariakoden. Den har vi inte smakat på ännu så jag får återkomma om det...

Hur som helst, en trevlig dag, ha det gott, kram oss

Kommentarer
Postat av: Maria

Så snygga ni är!!!
Vad fint att ha kjol!!!!!
Ska oxå börja ha kjol oftare!!!
Hör av dig om vad du tyckte om limepajen. Själv tycker jag att den smääälter i munnen!!!
Snygg illis!! Men har du inte plats för den i vardagsrummet eller i hallen ovanför en byrå typ?????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback