Herman i bilen

Herman i bilen

Anders (sambon) satt och kollade igenom bilderna som ligger i datorn och hittade den här. Den är tagen i bilen på Gotland dagen innan nyårsafton. Är han inte snygg???

Höll på att skriva att det inte hade blivit så mycket gjort idag men jag har faktiskt dammsugit, skurat och dammtorkat här hemma. Får ju fint besök på fredag, kusin Jennifer kommer.
I morgon tror jag att jag ska baka lite om jag inte lämnar det till när Jennifer är här.... hehe....

I morgon kommer lite nytagna bilder på Herman, jag lovar... Nu ska jag se Men in trees som går på trean. Störtskönt program..


Kommentarer
Postat av: Anonym

visst är det väl lite av dom Gotländska generna som gör det så bra ?

2007-02-28 @ 21:57:29
Postat av: Vicke

Söt kille som verkligen klär i blått!

Postat av: Lotta

Vilken goding!!!
Kommer en liten present till Herman, på Fredag då "kusin vitamin" dyker upp hos er...

Saknar er alla Kramar från moster

2007-02-28 @ 22:31:37
Postat av: Annelie

Åh, va kul. Inhandlat på Rumba, gissar jag? Saknar dig me...

2007-03-01 @ 09:13:40
URL: http://www.annelieskaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback