Helgens bravader

Vad är det som händer? Skrev precis ett långt inlägg om allt roligt som ska hända här i helgen, men det försvann. JÄ**AR!!!
Jag gör om det:
I kväll är vi bjudna på middag hos en av mina bästa vänner, M, från Piteå, som precis har flyttat ihop med sin kille i en lägenhet precis vid globen. Det ska blir supertrevligt och väldigt gott!!
I morgon ska vi jaga runt efter en ny bilbarnstol, måste ha en modell större tills när vi tar bilen upp till Piteå i påsk. På kvällen ska vi eventuellt till J & V och kolla på melodifestivalen. V är både schlagertokig och höggravid så det kan bli väldigt spännande...
Söndag blir väl kanske en slappardag och den dagen då jag testar Marias limepaj..
Låter supergott, jag hör av mig och berättar hur det smakade.


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja. Hör av dig så får jag veta vad du tyckte om den!
Hälsa M. Om det är M som jag tror...
Trelig Helg!

Postat av: Lotta

hoppas att ni får en trevlig & härlig helg...
Om pajen är god vill jag ha receptet...

Kram Moster Lotta

2007-02-09 @ 14:10:44
Postat av: Annelie

Maria: ja, det är M som du tror.. Jag hör av mig när jag stoppat i mig den. Trevlig helg själv..
Syrran: trevlig helg på dig me. Hälsa guldklimparna J och A. Du kan kolla på Marias sida som finns ovanför. Där finns receptet.. Kram

2007-02-09 @ 14:40:39
URL: http://annelieskaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback