Dagens Herman-bild

Hermans bil

Idag har vi varit på BVC och vägt och mätt Herman. Han väger 7470 gram och är 68,5 cm lång. Vi måste nog gå över och använda st. 74 nu. 68 börjar bli lite smått.
När vi kom hem efter en promenad på 30 minuter i denna bitande stockholmskyla så visade det sig att hissjä*eln var trasig. Vi bor på 5:e våningen så det var inte så muntert.
Nu visade det sig att hissreparatören var på plats så jag tänkte att om jag tar en liten promenad till centrum så kanske dom är färdiga när vi kommer hem.
I centrum finns en leksaksaffär som jag kollade runt i och där hittade jag den här snygga briobilen som Herman fick med sig hem. Den finns i rött, limegrönt och rosa också. Herman gillar....

Men, inte f*n var hissen fixad när vi kom hem igen, så det var bara till att lämna vagnen i barnvagnsrummet och bära upp honom och handlingen..

Jobbigt, jag insåg att jag är i mitt livs sämsta form. Måste börja träna....


Kommentarer
Postat av: Maria

åååååååååååå
Han är så söööööt.
Väldigt lik sin mamma!!!
Vilken fin bil!!!
Jag har tänkt köpa den rosa till sonen!!!!
Vilka fina kläder!!!
Overallen är skiiiiitfiiiiin
o skiiiitbra!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu ska jag jobba lite.
Men guuuud...så kul att du har en blogg!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kram!!! //Maria!!!

Postat av: Lotta

Vilket bra intiativ att starta denna blogg-sida... Jag kan kolla på Herman HUR MÅNGA GGR SOM HELST!!! Saknar foton på dig käre syster...

Kram Lotta(som ska på PBU nu)

2007-02-13 @ 07:56:51
Postat av: Annelie

God morgon, gud va ni var morgonpigga. Det är Herman me.
Maria: ha en trevlig dag på jobbet. Tack för alla snälla kommentarer..
Syster: Lycka till på PBU. Kort på mamman kanske kommer,,,

2007-02-13 @ 08:23:26
URL: http://annelieskaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback