Åh nej!!!

Åh nej

I gårkväll läste jag ut den här boken, Män som hatar kvinnor av Stieg Larsson. Tragiska öde, vad ska jag läsa nu? Tur att det är bokrea snart....

Jag blev tipsad om den och fick låna den av mormor Birgit (tack för lånet!)
Det tog lång tid innan jag ens påbörjade boken, alla som har småbarn känner till problemet, det har inte funnits tid över till att läsa. Sen tog det ca. 50 sidor innan jag kom in i handlingen, tyckte nog att den var lite svårläst i början, men sen... Jag har haft svårt för att släppa greppet om den på kvällarna där jag har legat i skenet av en pannlampa. Jo faktiskt, eftersom Herman fortfarande ligger i sin säng i vårat sovrum så har jag inte velat tända den vanliga lampan, lite töntigt kanske...
Efter den tröga starten så har boken varit spännande och fängslande ända fram till sista sidan. Tur att den var 566 sidor lång i alla fall. Måste genast köpa hans efterföljare...

Och Birgit, jag tar hem boken i påsk, lovar!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Ååå...vad glad Birgit blir när hon får igen sin (nerdregglade)bok.. ;)
Hi hi...skojar bara......
Jag har den boken men inte börjat läsa den än.
Här får du tips på chic-lit:
Luftslott: Sheila O`Flanagan++++
Byt liv med mig: Adele Parks++++
PS Jag älskar dig: Cecilia Ahern +++++(den är inte alls sorglig som alla verkar tro utan den bästa bok som finns!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)+++++

Vill du läsa en lite speciell bok med ett budskap. Så bra sååååååå.........:
Caipirinha med Döden: maria Ernestam!!!! +++++

Postat av: Maria

ps....söt som vanligt!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kram!! //M

2007-02-16 @ 15:22:17
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Lotta

Jag tyckte boken var super bra...

Kramiz lotta

2007-02-16 @ 17:03:46
Postat av: Annelie

KUl med några boktips, tack! Ska ränna lite på stan i morgon och kolla... Och tack, jag vet inte vem han brås på;)
Syster: har du också läst den? Du är ju en bokmal....
Kramar på er och trevlig helg

2007-02-16 @ 21:48:28
URL: http://annelieskaos.blogg.se
Postat av: Kix

Ja du måste läsa tvåan - den är sååå bra. Det kommer en trea också men den får vi vänta på tills i juni...
Så många söta bebisbilder du har på din blogg. Jag börjar längta efter mina brorsbarn! :-)

2007-02-21 @ 22:19:23
URL: http://kixkoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback