Lägesrapport från Norrland!!!


Just nu befinner vi oss i Piteå hos Hermans moster och HELA hennes familj, och jag tänkte passa på att visa lite bilder som beskriver vad vi gjort sen vi kom upp till Norrland...

Efter att ha sovit en natt i Piteå så åkte vi upp till Bredsel och morfar och mormor.

image562

Dagen innan julafton kom min farbror Stig och sonen Jonas förbi och då var Herman tvungen skåla lite..

image563

Sen fick han testa hans stövlar, dom var lite stora...

image564

En dag kom min andra farbror Åke förbi, och då fick Herman äta rönnbärsgelé ur burk.... Mums...

image565

Mormor har brutit armen och det innebär att morfar får sköta markservicen, och då vill man hjälpa till...

image566

Herman fick en bob av sin gudfar Magnus (min kusin), Johan och Åke, det var superkul..

image567

På julafton kom tomten förbi, och Herman fick massor av klappar...

image568

På annandagen gjorde Anders palt för första gången, tillsammans med morfar.

image569

Och då fick Herman äta palt för första gången....

Det gillade han skarpt....


Kommentarer
Postat av: EVA

Palt har han väl i generna...hihi ! Fina och glada julbilder ! Ni verkar må bra här uppe !
***
Ville bara önska dig ett GOTT NYTT ÅR !!!
***
KRAM EVA

Postat av: Annette

GOTT NYTT ÅR !!

2007-12-31 @ 12:16:00
URL: http://bloggmollypolly.blogg.se
Postat av: Marie

Ser ut som ni har haft en bra jul. Vill bara önska er GOTT NYTT ÅR! Och jag ser fram emot att fortsätta följa dig och din familj under det kommande året =)

2007-12-31 @ 21:48:31
URL: http://cutemizziz.blogspirit.com
Postat av: Aztrid

hej hej :)

va fina bilder :)
Gott nytt å vi ses på tisdag :)

kram Din favvo elev ;)

2008-01-04 @ 19:46:53
URL: http://aztrid.blogg.se
Postat av: Erica

Usch så hemskt att jag inte hann träffa er, speciellt charmkillen! Jag och morsan har föresten fixat en sånn almanacka som du hade :) Kram på er

2008-01-09 @ 20:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback