Här är det full rulle.......

Undra varför man säger så.... Full rulle??

I alla fall, den senaste veckan har varit händelserik.
I fredags kom Farmor upp och det innebar bla att jag och Anders fick sovmorgon både lördag och söndag,
TACK FARMOR!!
I lördags hade vi gäster på kvällen, Malin och Anders, det var supertrevligt, vi åt god mat och spelade spel. Tyvärr kommer jag inte ihåg vem som vann....
Det måste ju ha varit så att jag och Malin vann??

I söndags åkte vi till IKEA och där röjde Herman järnet!!!

image560

Både jag och Anders har haft fullt upp på jobbet hela veckan så det har varit underbart att ha lite hjälp med Herman här hemma, Farmor har hämtat och lämnat på dagis och det har medfört att Herman fått lite kortare dagar, och det är toppen.

Måste berätta vilka ord Herman lärt sig hittills, han pratar massor och ibland går det höra vad han säger...

Förutom alla "vanliga" ord som mamma, pappa och titta så säger han vatten, napp och snutte.

Vissa ord är lättare att förstå än andra:
plää = äpple
apa = apa
sitta = sitta
Maa = Herman


Kommentarer
Postat av: EVA

Härligt att ha en Farmor som kan avlösa ibland...hihi !
*
Hoppas ni får en riktigt GOD JUL med massor av mys och många paket !
***
JULKRAAAMAR från EVA !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback