Det var den helgen....


Gud, va snabbt helgerna går....
Nu är det måndag igen och jag undrar hur jag ska hinna allt jag behöver göra innan vi sticker till Piteå för att fira jul.

I lördags åkte vi in till stan för att träffa Jacob, Vickan, Love, Jennifer och John. Vi var en snabbis på julmarknaden i Kungsträdgården och sen gick vi till Gamla Stan.
Där slank vi in på en pub och tog en öl, hur mysigt som helst....



image550

Och barnvänligt.... Här myser Love och Herman...

Sen stack vi hem till Jacob och Vickan och spelade Buzz.....
Tror jag vann hela sk#ten, eller så kom jag sist......

image548

På söndagen hade vi bjudit hem några vänner på glöggfika och det var supermysigt.

Och nu är det bara två helger kvar innan vi åker hem till Piteå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback