Puhu....


Har haft huset fullt i dagarna sex..

I tisdags droppade Mariakoden med familj förbi och jag fick faktiskt lov att visa en bild på hennes son som busade järnet med Herman. Kolla vilka puddingar...
Lyckades få en bild på Maria me men den törs jag inte visa :)
Man kan faktiskt säga att hennes son var inspirationskällan till att Herman skulle våga släppa taget och gå själv, för i onsdags började han stappla runt helt själv.

image389

I onsdags var jag och hämtade Hermans äldsta kusin Jennifer på arlanda, hon ska stanna hos oss en vecka. Bilderna nedanför är tagna på Heron city där man kan spela spel och göra en massa kul...

image390'

image391

Stolt chaufför....

I torsdags var det dags för Anders mamma, syster och syskonbarn med kompis att anlända så det har varit riktigt fullt hus här. Det var supervarmt på kvällen när dom kom så vi gick ner till Älvsjöbadet för att ta oss ett kvällsdopp. Man kan se på Anders min hur många grader det var i vattnet, inte många....
Herman tyckte det var sådär kul och ville upp med en gång....

image392

Brrrrrrrrrrrr

Kommentarer
Postat av: Mariakoden

Snygga KILLAR!!!*busvisslar*
Å jennifer har blivit så teenaged!!!=)
Söt som sin mor å moster va;)
Jag har inspelat på kameran när dom busar!! Himla vad han skrattar eran sötis!!!!!
Nu ska jag gå på toa...Hörs sen!!
Kram!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback