Hungrig....


I dag på jobbet hade skolan Haga/Brunnsviksdagen och min klass som är åttor skulle gå tipspromenad från Bergianska trädgården till Haga-parken. Uuuunderbar runda att gå, och det är nog inte mer än 5 kilometer, men gud så trött man kan bli i benen......
Jag rasade ihop på soffan när jag kom hem och sov i två timmar.
Nu är jag hungrig men har inget gott att äta, hm.....

Pratade nyss med Anders och Herman, dom hade varit på Lilla Elefant i Visby och käkat pizza....
Är inte så mycket för pizza men jag skulle vara glad om jag slapp laga mat...

Nu är det tre nätter kvar tills dom kommer hem, jippi...

image418

Miss him....

 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Kolla in denna sida den finn ganska läckra tröjor som jag tror skulle passa Herman...
http://www.wildbabies.se
Kram på dig
Hoppas att du får en trevlig helg

2007-08-31 @ 19:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback