Skön söndag!!

Vilken härlig dag vi haft idag.
För andra natten i rad så sov Herman hela natten, utan att vilja ha välling! I går natt kändes det som en reaktion på att han suttit i bilen i närmare 100 mil och därför var extra trött, så vi blev nog lite förvånade när han inte ville ha nåt i natt heller.. Dessutom var det min tur att få sovmorgon, skönt...
Runt 11 så gjorde vi oss snygga (hmm) och stack i väg till Södertälje och Anna, Göran och Ville. Där satt vi i solen, eller under parasollet, och fikade.

Sommardag

Herman passade på att gunga lite.

image136

Här ligger Herman och Ville på en filt och leker...

Resten av dagen har gått i slapphetens tecken och nu ska vi kolla på Borat....

Kommentarer
Postat av: Maria

Var ni bara snygga vid 11??? Nä...ni är ju snygga alltid!!!

Kram från oss....
(nu måste jag iväg å köpa ett kinderägg som jag lovat...w var gnällig så jag mutade honom....)

Postat av: Annelie

Oj, vad skönt att det räcker med ett kinderägg... Kram

2007-04-16 @ 16:45:04
URL: http://www.annelieskaos.blogg.se
Postat av: Maria

Hello...tänkte berätta en grej...men man vet ju aldrig vem som läser här....Skit åxå....det var inget jättemärkvärdigt men det var bara en grej du o jag pratade om å dår jag var osmidig men nu visar det sig att det var bra att jag var lite dum....du fattar säkert inte men det är svårt att förklara utan att förklara så andra fattar...tjyyyvläsare du vet... Himla bra bloggtåg...jag har blivit erbjuden en massa pengar från ett företag...äh...vi hörs sen vettja...........................

Hi hi......Kram!!!

2007-04-16 @ 22:12:11
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Maria

Oj...ljög lite grann.........jag har inte blivit erbjuden pengar...ville bara öka spänningen lite kring tåget...haha......Nä.....sov gott.....Kram!

2007-04-16 @ 22:13:38
URL: http://www.mariakoden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback