Nu är jag irri igen...

Men denna gång på Gyllene Måsen.

Vi äter inte så ofta just där, men idag har vi varit i Södertälje hos Anna och Ville, och Anders var gullig och hämtade oss. På vägen hem stannade vi till för att ta med oss käk därifrån.
Höll på att ändra oss i sista stund för jag har lite dåliga erfarenheter därifrån. Jag vet inte hur många gånger det har blivit fel på vår beställning, sist hade jag beställt en meny med skrynkelpotatis (nåt tillfälligt) och när vi kom hem var det naturligtvis vanliga pommes....
Inget världsligt problem men irriterande...

Idag beställde jag en ny meny med en baconburgare och klyftpotatis och till det ostbollar. Det var Anders som körde och jag kollade i påsarna, naturligtvis saknades ostbollarna så jag tvingade min stackars chaufför att vända om. Nu jävlar.....
Jag kutade in och var lite halvt otrevlig när jag bad om att få mina ostbollar. Dom bad om ursäkt och jag sa jaja, hade tänkt tillägga att det minsann inte var första gången, men jag lät bli.

Så långt var ju allt bra, det är bara det att när vi kom hem och jag började tugga på burgaren så saknades baconet. Jävla skitmås, jag ska aldrig mer köpa mat därifrån....

Små problem i det stora hela, men dock....

image137

Herman i badet hos moster.........

Kommentarer
Postat av: EVA

Små fel men dock...har man betalat för det, så ska man ha det ! Köpte hampisar en gång i stan och när vi kom till Jävre, så var det bara dressing i ena brödet, ingen hampis...hur kul var det ???

KRAM EVA

Postat av: Maria

Då e vi två irriterade... Hade tänk ringa dig men jag pratade med susanne så länge... Gud var jag har bölat... Fy vad vissa ligger på minus nu.....
Kram på er.
Nu ska jag gå å vila mitt sprängande huvud.....

2007-04-17 @ 23:44:11
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Thea

Jamen sånt blir man irriterad på, särskilt om det är ett ställe som strulat förrut!

Fint kort!

2007-04-18 @ 15:15:25
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Annelie

Eva: gissar att det var MAX, brukar bli fel där åxå, hihi
Maria: tycker nog att han är söt i alla fall din kille
Thea: har sagt att jag aldrig mer ska dit, men man vet ju hur det blir, hungrig och snabbt går det...

Kram på er

2007-04-18 @ 16:28:47
URL: http://www.annelieskaos.blogg.se
Postat av: Mariakoden

Gyllene Måsen...mmm..det låter som en fin restaurang!!! (ha ha...skojar BARA!!!!)
Du...kan inte du maila mig på [email protected]
Tänkte det kan ju vara bra med din adress om man behöver skriva lite skit.....=)
Sov så gott....jag har fortfarande ont i skallen....vätskebrist att allt bölande kanske????
Ha det så bra å hälsa killarna..
Å maila mig..... fast ville inget spec. just nu iaf....
Kram från mig!!!

2007-04-18 @ 22:12:28
URL: http://www.mariakoden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback