Jag har blivit utmanad

Jag har blivit utmanad av min kompis Maria och den här gången tänkte jag faktiskt bemöda mig med att svara på klurigheterna.
För det är precis vad det är, jag var tvungen tänka till på vissa grejor, har liksom inte tänkt på vad jag gillar och vad jag gjort....

Fyra jobb jag haft:

1. Jobbat på simhall
2. Jobbat på Shell
3.  Räknat turister i Storforsen (Japp, det är sant!)
4. Servitris


Fyra filmer jag kan se om och om igen:

1. Det Stora Blå

2. Flykten från hönsgården

3. Gudfadern-filmerna

4. Pulp Fiction


Fyra ställen jag bott på:

1. Bredsel

2. Piteå

3. Linköping

4. Stockholm


Fyra TV-program jag "älskar" att titta på:

1. Alla engelska polisserier

2. Roomservice

3. Prison Break

4. Desperata hemmafruar


Fyra platser jag har semestrat på:

1. Gotland

2. Piteå (varje sommar....)

3. Glasgow

4. London

Webbsidor jag besöker dagligen:

1. Piteå-Tidningen

2. mariakoden

3. Aftonbladet

4. Tv.nu

5. Min kompis Loves blogg...

Fyra favorit-maträtter:

1. Palt så klart! (Birgits!!)

2. Tjäder i alla former (Åkes)

3. Faijitas

4. Gravad lax eller lax i alla former


Fyra ställen jag skulle kunna tänka mig att vara på just nu:

1. Spadnovare (snö, skoter och familj)

2. Piteå med familjen och alla vänner jag inte hinner träffa när vi är upp...

3. Gotland med Anders familj och vänner...
4. Storbritannien, nästan vart som helst...

Tänkte faktiskt skicka den här vidare till min kompis Vickan som har skaffat en blogg till sin son Love.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sitter i soffan med rinnande ögon (mycket värre än i går) och tittar på när Anders skruvar ihop Billy-hyllorna. Har lite dåligt samvete för idag är det städdag i vår bostadsrättsförening och vi sitter inne.
Hade verkligen tänkt att hjäpa till idag men eftersom jag inte kan se ordentligt så är det skönt att Anders är inne med mig och Herman.

Ögonlocken är helt uppsvullna och vätskefyllda och till råga på allt är jag helt snorig också... Fan, jag vill vara frisk, NUUUUUU!!!!!

Slänger in en bild på ögonstenen i kexätartagen....

image146

Ha en underbar lördag allihopa....

Kommentarer
Postat av: Mariakoden

Hallå...Jobbat på shell...Det kommer jag inte ihåg...! Var det i piteå????
Visst e det kul med utmaningar!!!?
Hoppas du blir frisk i ögonen! Måste kännas trist att inte få va med å städa....=)
Nu ska jag steka pytt i panna...
Kramizz på er!!!!!

Postat av: Mariakoden

Gud så konstigt på bloggen...det står att du har 0 kommentarer...men klickar man så kommer mitt inlägg från halv fem i dag fram...
Mysko......
Kram. Nu ska jag se "om du vänderdig om" eller nåt sånt på ettan.
Ps. Vi håller på att riva upp en häck.....Tjoho...tänkt sätta ett plank!!!

2007-04-21 @ 21:09:44
URL: http://www.mariakoden.blogg.se
Postat av: Viktoria

Varför har mina inlägg från igår försvunnit? Det verkar ha vara något knasigt med sidorna igår.

Har nu tagit din utmaning på allvar...
Kram Viktoria

2007-04-22 @ 09:23:17
URL: http://burgefisken.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hejsan där nere!
Tänka sig att vi har räknat turister i Storforsen, hihiiiii Så Jävla sjukt jobb, men det gav ialla fall inkomst...
Hoppas att du tillfrisknar...
Idag jobbar jag så nu måste jag dra...

Kram på er alla spec Herman "sperman" Thii hiii...

2007-04-22 @ 10:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback